onsdag 30 maj 2007

25. "Sommarinlägget"

För att sammanfatta statusen när det gäller den här bloggen så är den inte alls nedlagd, ifall någon trodde så, men jag vill arbeta upp en rutin för hur jag ska kunna producera en bloggpost/vecka i snitt innan jag börjar blogga på allvar igen. Preliminärt har jag tidigare på Mod & Hjärta skrivit att postandet från min sida ska komma igång i höst, men det kan även ske tidigare ifall jag får tillräckligt starkt sug efter det.

Vad det gäller inläggen så kommer de tidigare inslagen av personligt tyckande att tryckas undan för mer renodlade inlägg om MoDo, svensk, europeisk och internationell ishockey med ett tydligt fokus på historik, ekonomi, marknadsföring och infrastruktur kring klubbarna. Hockeyn i sig är förstås oundviklig att skriva om, men jag tror inte att jag kommer ha speciellt mycket tyckande att tillföra på det området, jämfört med personer som har säsongskort i SBA och därför kommer det sig rent naturligt att bloggandet på det rent sportsliga området blir sparsammare.

Men som sagt är målsättningen att, under säsong, leverera en bloggpost/vecka på ovanstående tema. Råkar jag skriva någon rad om någon TV-serie, en bra låt eller något ätbart så är det bara ett utslag av mänsklighet.

Gabba MoDo!

Inga kommentarer: